مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ

این یک مشاوره ادبی یا ورکشاپ ادبیات خلاق نیست. نه آموزش نویسندگی، نه پکیج صفر تا صد نویسندگی، نه فروش آرزویی ویژه در کاره. این یه همیاری ادبی از تیم آرت کوچینگه! چنان‌چه در حین نوشتن به بن‌بست خوردی می‌تونی مشکل مدنظر رو در قالب یک تیکت ادبی به آدرس اینترنتی ما ارسال کنی. ما ظرف 24 ساعت به صورت رایگان مربی نویسندگی تو خواهیم بود! پیش از ارسال تیکت پیشنهاد می‌کنیم مشکل ادبی خودت رو در آرشیو رایتینگ کوچ ما جستجو کنی. شاید در جنونت تنها نباشی!

کشف استعداد | آموزش | رایتنگ کوچ

خدمات مدرسه آرت کوچ

مدرسه آرت کوچینگ «الف کوچ» در سه سطح، همیار ادبی شماست: آموزش نویسندگی، آرت کوچینگ و بیزینس آرت کوچ. در سطح اول هنرجوی ادبی به آموزش مبانی نویسندگی می‌پردازد. در این سطح هنرجو با مفاهیمی هم‌چون معنا، نشانه، نظریه‌ی ادبی، جریان‌شناسی ، ابزارها، کارکردها و نگرش‌های ادبی آشنا می‌شود. در سطح دوم به آرت کوچینگِ هنرجوی نویسندگی پرداخته می‌شود تا زمینه‌های برون‌ریزی ذهنی، طوفان فکری و هم‌افزایی میان کوچ (مربی) و کوچی (هنرجو) شکل ببندد. در انتها در سطح بیزینس کوچینگ تلاش می‌کنیم به مفاهیمی چون برندینگ، مطالعات بازار، شبکه‌های اجتماعی، رسانه، بازاریابی و تبلیغات می‌پردازیم.


استعدادیابی نویسندگی استعداد نوشتن تست داستان نویسی

الف کوچ، کارگروه ادبی مدرسه آرت کوچینگ با افتخار مجری طرح استعدادیابی نویسندگی ویژه نویسندگان نوقلم است. هدف از این تست نوشتاری شناسایی، آموزش، کوچ و معرفی نویسندگان تازه‌نفس به مخاطب حرفه‌ای، اسپانسر مالی و نشرهای پیشروست. قضاوت سطح استعداد شما در این مرحله بر عهده مدرسه الف کوچ و مخاطبین است. ما تنها سه پرسش اساسی از شما داریم! برای تست استعداد نویسندگی کلیک کنید.

کارگاه ادبیات خلاقه دوره نویسندگی ورکشاپ داستان نویسی

ادبیات خلاق شیوه‌ای نو در آموزش شاخه‌های مختلف ادبی‌ست که به اصل ِ نگاه هنرمندانه به جهان تکیه می‌کند. ادبیات خلاق حال خوش ِ با کلمه زیستن است. و هدف از آموزش آن، پرورش ذهنی هنرجوست و به هیچ‌وجه جنبه‌ی رقابتی ندارد. مهم‌ترین آموزه در کارگاه آموزش نویسندگی آشنایی با رنجی‌ست که در پروسه‌ی خلق ادبی انتظار شما را می‌کشد. اما آیا رنجی که قابل پیش‌بینی است، می‌تواند ما را در هم بشکند؟!

رایتینگ کوچ کوچینگ نویسندگی دوره هم افزایی ادبی کارگاه آموزش رایتینگ کوچ

آن دسته از نویسندگان که علاوه بر ارسال تیکت، به آرت کوچینگ مداوم، برخط و متمرکز نیاز دارند می‌توانند از ورکشاپ آرت کوچینگ مدرسه‌ «الف‌کوچ» بهره ببرند. این رشته ورکشاپ‌ها به صورت دوره‌های فصلی برگزار می‌شود و زمینه‌های ادبی داستان / شعر / نمایشنامه / فیلمنامه/ خودنوشت / تولید محتوای متنی تبلیغاتی را شامل می‌شود. برای پیوستن به ورکشاپ رایتینگ کوچ کلیک کنید.

برندینگ ادبی مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ مربی نویسندگی چاپ کتاب تبلیغات

41000000 تومان/4 ماهه

مشاوره


استراتژی برند


کتاب‌نویسی مبتنی بر منابع


صفحه‌آرایی/طراحی جلد


مشاوره چاپ

126000000 تومان/7 ماهه

استراتژی برند


کتاب‌نویسی مبتنی بر مصاحبه


صفحه‌آرایی/طراحی جلد


چاپ


رونمایی

210000000 تومان/1 ساله

استراتژی برند


کتاب‌نویسی شبح


چاپ کتاب و رونمایی


برندینگ و بازاریابی


تبلیغات

تست نویسندگی مسابقه استعدادیابی دوسالانه کشف استعداد جایزه الف کوچ
استعدادیابی آموزش رایتینگ کوچ پرسونال برندینگ نویسنده با مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ ایران

مدرسه آرت کوچینگ : استعدادیابی نویسندگی | رایتینگ کوچ | پرسونال برندینگ ادبی | چاپ کتاب

کوچینگ چیست؟

کوچینگ روشی مفید برای توسعه مهارت ها و توانایی های افراد و افزایش عملکرد او مقابله با مسائل و چالش ها قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ است. کوچینگ در برابر سوالاتی هم‌چون:«چگونه زمانم را مدیریت کنم؟ به منظور ترقی شغلم در سازمان چه باید کرد؟ چگونه می توانم استرس شغلی را کاهش دهم؟ چگونه می توانم به تعادل بهتری بین زندگی کاری و زندگی خانگی برسم؟ برای رشد و توسعه بیشتر به چه مهارت هایی نیاز دارم؟ چطور می توانم رابطه خود را با یک همکار یا مجموعه خاص بهبود بخشم؟» ما را یاری می‌کند.

آرت کوچ کیست؟

آرت کوچینگ در کنار لایف کوچینگ، مایند کوچینگ و بیزینس کوچینگ، یکی از انواع مربی‌گری‌های زندگی‌ست. ای مهارت بر پایه اعتماد، همراهی، همیاری و مسئولیت‌پذیری استوار است. در این روش بر خلاف سایر روش‌های مربی‌گری، کوچ و کوچی، شرکای موفقیت یکدیگرند. کوچ با واکاوی در ذهن هنرجو پاسخ را در خود کوچی پیدا و بیدار می‌کند. آرت کوچ و هنریار نه در مقام در روان‌پزشک یا مشاور، بلکه در مقام همراه سوالاتی را مطرح می‌کند. سوالاتی که کوچی بیش از هرکس به شنیدن پاسخ‌های آن نیازمند است.

رایتینگ کوچ به چه معناست؟

رایتینگ کوچ به عنوان شاخه‌ای از آرت کوچینگ ناظر به مهارت‌هایی‌است که به بهبود سطح نویسندگی کوچی می‌انجامد. مهارت‌هایی شامل ترسیم نقشه راه نویسندگی، توسعه حرفه‌ای برای مبتدیان و نویسندگان معتبر، ارتقاء بازخورد در مورد پروژه‌ی در حال انجام، الهام‌بخشی و انگیزه‌دهی، کشف بلوک‌های خلاقانه در تکمیل فرآیند خلاقیت، کمک به اولویت‌بندی پروژه‌ها و مدیریت زمان، بهره‌وری بیشتر از منابع مالی، متنی و ذهنی، بهبود مهارت‌های تجاری و بازاریابی وب و رسانه‌های اجتماعی، مشاوره انتشار و همراهی در بازاریابی. رایتینگ کوچ همیار لایف استایل هنری، نقشه راه نویسندگی و بیزینس کوچینگ یک نویسنده است.

درباره مدرسه الف کوچ

الف کوچ به عنوان کارگروه ادبی مدرسه‌ی آرت کوچ، در سال 1400 پا به عرصه‌ی استعدادیابی ادبی ، مشاوره نویسندگی ، آرت کوچینگ (هنریاری) و همیاری ادبی گذاشت. این مجموعه با همکاری آژانس‌های برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و با همراهی متخصصین و نویسندگان شبح خود توانسته رضایت 96 درصدی مخاطب را پشتوانه داشته باشد. مخاطبین الف کوچ هنرجویان نویسندگی، همکاران ما بازوهای نشر و برندینگ و کتاب‌نویسی و مشتریان ما مدیران علاقمند به پرسونال برندینگ ادبی است. در این مسیر الف کوچ اولین سرویس «رایتینگ کوچ آنلاین | مربیگری نویسندگی برخط» را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد.

View more

ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
آرت کوچ آرتکوچینگ نویسندگی رایتینگ


هم قبیله هنری نویسندگی جمع مجازی گروه نوشتن
آرشیو آموزش ادبی داستان نویسی مجازی فیلم و صوت
آرشیو مجازی فیلم آموزشی ادبیات خلاقه داستان نویسی فارسی